DJ Masha

Jag har varit DJ för första gången i mitt liv, det var verkligen skitkul! Framförallt för att det var på Slaviska och för att jag fick spela alla mina slaviska favoritlåtar.
Det var en speciell känsla att ha full kontroll över musiken och se vilka slags låtar folk gick igång på.


Sedan tidigare är WWW, Tjernyj bumer och Dancing Lasha Tumbai stora favoriter. Något som förvånade mig lite var dock att Sofia Rotaru var så populär. Jag trodde att folk skulle ha samma förhållande till henne som till Alla Pugatjeva - d.v.s. att de gillar henne men skäms lite för att erkänna det eftersom det är deras föräldrars musik också.


Folk verkade vara nöjda med mig och om folkviljan styr så kommer jag nog DJ:a på Slaviska ett tag framöver!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0